4264
post-template-default,single,single-post,postid-4264,single-format-standard,stockholm-core-2.1.6,select-theme-ver-7.5,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_menu_,wpb-js-composer js-comp-ver-6.5.0,vc_responsive

Handledning och genrep på Kulturverkstan

Gruppernas uppdrag har varit att analysera och hjälpa årets 8 uppdragsgivare från kulturvärlden (Clandestino, Fringe Festival, Into The Woods, Kulturhuset Komedianten, Musiker mot rasism, Ostron Records, Vargtass Film, West Coast Jitterbugs) att utveckla sitt varumärke och sin kommunikation. Deras arbete ska utmynna i insikter, råd och idéer för uppdragsgivarnas varumärkesplattform (vision, mission, kärnvärden, positionering), kommunikationsstrategi och kommunikationsplan.

Efter 3 veckor av handledning där våra studenter gjort research, intervjuer, undersökningar, analyser, samtalat med oss och sina uppdragsgivare, gjort fördjupade frågeställningar och ännu mer research, som kokats ner i insikter, råd och idéer. Denna vecka var det dags för genrep. Under några intensiva dagar har vi lyssnat och gett feed back för att de ska finslipa och förbättra inför nästa veckas kundpresentationer på Göteborgs Litteraturhus. Grymt jobbat så här långt! Vi är imponerade och ser fram emot nästa vecka.