2660
post-template-default,single,single-post,postid-2660,single-format-standard,stockholm-core-2.1.6,select-theme-ver-7.5,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_menu_,wpb-js-composer js-comp-ver-6.5.0,vc_responsive

Presentation varumärkesplattform ADCW21

I torsdags avslutade vi vår första kurs med Yrgos ADCW21 (Art Director & Copywriter) – Varumärkesstrategi 2. Fokus låg på; Vad är ett varumärke och ett varumärkes vision, mission och kärnvärden. Klassen jobbade vidare med ovanstående varumärken. Efter grundlig research, varumärkes- och målgruppsanalys och relevanta insikter presenterade de en tänkt varumärkesplattform för respektive varumärke. Spännande att ta del av deras insikter och förslag. Att göra analys på sitt egen varumärke är något många borde göra – för att se om de verkligen lever som de lär, hur de uppfattas och om de är tydliga eller spretiga… 

Bra jobbat klassen, syns i juni igen, sista kursen innan sommarlovet, då vi skall jobba med kreativ brief.